субота, 4. мај 2013.

Takmicenje Fashionbloger-a 2013

Hey, hey!  April mi je bio jakooo zanimljiv mesec . Ucescem na takmicenju Fashionbloger-a, koji se odrazao u Usce Shopping Centru, upoznala sam 10 predivnih devojaka. Apsolutno, ali apsolutno je svaka specificna na svoj nacim. Svaka ima neki svoj licni pecat u stilu odevanja koji je nesvakidasnji i jako originalan. Da li je u pitanju sminka, nakit, garderoba ili obuca... svaka je posebna. Jako mi se dopalo i to sto smo funkcionisale kao jedan dugogodisnji tim. Bilo nam je krajnje zabavno i lepo na takmicenju. Sa mnogim devojkama sam ostala u kontaktu a sve zajedno spremamo i malecko iznenadjenje.

Dan je poceo tako sto sam se upoznala sa svim devojkama, dobili smo plan programa i spisak radnji u kojima mozemo da uzimamo garderobu i nakit. Zanimljivo je to sto smo dobili mogucnost da biramo manekenku koja ce iznositi nase stajlinge, i sminkera i frizera koji ce se pobrinuti da budu jos lepse. Imali smo 1h za zujanje po radnjama u Uscu i sastavljanje tri stajlinga. Prvi je bio Spoj nespojivog, Rokabilly, Groznica subotnje veceri. Prenecu vama delic atmosfere (slike dole).



Da odmah na pocetku predstavim nas 11 devojaka


 "Spoj nespojivog"


"Rocabilly"


"Groznica subotnje veceri"

 

"Groznica subotnje veceri"


'Mala pauza za fotkanje'


"Backstage"


Hairlovers je omogucio nasim manekenkama sminku i frizuru OVDE


Sting nam je omogucio garderobu OVDE



Time Out nam je takodje omogucio garderobu OVDE


Ovim putem bi htela da cestitam mojoj drugarici Vanesi Jovic na pobedi! :) 

   
Neke od nasih blogerki koje su bile u ziriju, nasa pobednica Vesna i nasa manekenka



Za kraj bi htela da spomenem jos neke od sponzora koji su nam bili:
P....S....fashion OVDE
Deichmann OVDE
Mango OVDE
Tom Tailor OVDE
Garinello kosulje OVDE
Dress Code OVDE
Carpisa OVDE
Zlatara Andrejevic OVDE

Cmok Dolls

4 коментара: